Dagen efter

Tänkte börja skriva nu så innan klockan blir 00:00

Så igår hände inte mycket eftersom jag inte kom iväg till Katrineholm som jag hade tänkt.
Så Elin frågade om jag ville komma hem på familjemiddag hos dom och så blev det.
På dagen var jag och mamma och handlade och övningskörde sen skjutsade mamma mig till Elin så jag slapp använda apostlahästarna ^^
Så där var vi och hade faktiskt jätte trevlig middag och allt sånt ( vi satt typ och åt efterrätt vid 2 ... ) men men .
Återuplevde alla gamla minnen hur Trosa var förut och alla sjuka saker som har hänt och ännu sjukare bilder !
Men iaf Hanna ringde mig och behövde prata och hon sitter uppe i Rättvik och hur fan ska jag kunna och hämta henne där?
Simon sitter i Schweiz (eller okej han låg och sov men ändå) så det är ju ingen hjälp och där satt jag och kände mig hjälplös.
Men det blev bättre framåt morgontimmarna och vi bestämde att hon skulle ta tåget hem idag eftersom när jag skriver det här har allt redan hänt :P
Så iaf Elin prata med nån på msn som frågar om vi vill gå ut och träffa dom så vi går till Konsum och där kommer typ 2 killar som jag inte har någon aning om vilka det  var och ena hette Simon och bodde typ på Klubbacken?
Men iaf dom var jobbiga men vi fick öl och Vodka rasberry så jag tog spriten och går med Elin medans dom typ vinglar runt  några meter bakom oss ^^ haha vi är dissarna ^^
Så vi är tacksamma för det vi fick iaf och går på nån långpromenad och pratar sen hitta Elin nån bebis cykel typ som hon satte sig på och det småregnar hela tiden.
Så vi gick tillbaka till Konsum som fortfarande var stängt vid 4 på morgonen och dom tjuriga tjejerna eller va vi ska kalla dom (dom var typ 30-40) men iaf dom ville inte bjuda på cigg skitotrevliga va dom ^^
Men iaf vi dissade killarna helt och började gå hem mot Elin igen och då kom jag på att jag lika gärna kunde gå´hem vilket jag gjorde och trodde att jag aldrig skulle orka men det var faktiskt inte så farligt ^^
Så väl hemma orka jag inte sätta mig vid datorn men jag orkade borsta tänderna haha och sen gick jag och la mig.
Så jag somnade väl vid 6 .
Och vaknade tidigt somvanligt.
Tänker inte berätta vad jag drömmde men jag var ungf lika glad som vanligt nuförtiden när jag vaknar och inser att jag faktiskt fortfarande lever.
Sen har det bara vart segdag idag.

Igår prata jag med Emelie (Simons kusin) och det hade ringt en kille till henne som hon inte visste vem det var som visste vem jag var och exakt va jag bodde och allt XD haha fett lsäkigt så hon berättade vad han hade sagt och det kom fram att det var en gamal klasskompis som bor i Gävle som typ hade träffat henne för nån helg sen och det va lite konstigt så det va iaf Patrick :)

Sen sköljde massa minnen över mig och jag gick och tänkte massor igår när jag gick hem.
Somvanligt kommer jag typ inte ihåg mer än att jag och Amanda höll på att ta dö på varann ungf.
Och när jag och Amanda alltid slogs aldrig kom överens och inte kunde ha träslöjd tillsammans så jag fick ha syslöjd. FYFAN jag va förbannad genom hela högstadiet för den där förbannade syslöjden. Och när jag låg i en bokhylla och läste nån jväla bok för att underhålla mig själv? För att bra ligga i den bakochfram vända bokhyllan utan att läsa en bok vore ju tråkigt?
Varför pallade vi inte med tjejerna? Och det 7:3 hade ett fotbollslag med nästan alla killar i klassen och mig och 7:4 hade ett lag med typ alla killar och Amanda.
Det kanske va bra att jag bytte klass så det blev jämt ? haha
Inte konstigt att typ hela skolans lärarkår tröttnade på oss vi rev typ sönmder hela skolan på ett år.
Jävla Lidingöbo, jag minns när du skulle börja och vi fick reda på att det skulle komma en tjej från Lidingö.
En blonderad jätte fjortis med värsta iiiiiivarrrrr dialekten ska komma hit till landet? =S hur skulle detta gå?
Så kommer hon, en kort tjej med långt brunt hår och kommer in med trasiga skor och stora jeans.
Det var ju som skrivet att vi skulle kunna bli bästa kompisar?
VI började 7an och tji fick jag jag tror aldrig två människor har gått varandra på nerverna så mycket som vi gjorde.
JAg trodde att högstadiet var tiden då man skulle lyckas men då var det bara hat och prat och tjat som yttrades.
Men tiden gick och vi kom längre och längre ifrån varandra vi gav varandra en kram på skolavslutningsdagen sen dess har jag inte sett ett spår av dig eller hört nått om dig.
Åkte du kanske tillbaka till Lidingö på heltid?
Jag vet inte var du har tagit vägen om du lever eller inte, jag har knappt några bra minnen från dig men jag tycker faktiskt att Amanda är ett fint namn och om jag skulle fått barn i framtiden skulle jag velat döpa ett barn till ditt namn.
Fråga mig inte varför.

Jag tror jag ska sova nu ska ju strosa i Trosa imorgon. Det rimmade.
STADSLOPP på fredag :D
Ses vi där?

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0