Erica & Jennifer :)

Idag har vi målat lyktstolpar och eftersom Erica frå svindel av att typ gå upp några steg på stegen så får jag snällt springa upp och ner för den där stegen och det är varmt och solen skiner rätt i ögonen så man ser nada.
Men vi har kul och är jävligt effektiva .
Stella och Felicia lullar på i andra tankar.
Efter lunchen, som är slut särsomhelst... så är det bara 3 timmar kvar, men man blir solbränd iaf :)
Men men.
Iaf jag skriver mer sen.

Puss hej


Så nu har vi iaf slutat för några timmar sen och nu har SImpsons börjat så jag kommer strax
Så det var typ reklam direkt så jag tittade på den sen titta jag på Simpsons och Family Guy.

Appropå inget måste jag bara säga att jag råkade skriva särsomhelst högre upp ^^ XD Skulle stå närsomhelst...
Men iaf vi har målat hela dan.
Fyfan va jag tröttnade tillslut.
Före lunch trodde vi att jag hade reagerat på färgen och all jävla lacknafta vi har tvättat oss med så dum som jag är tvättar jag armarna och smörjer in mig i hudkräm på lunchen.
Åt lunch och lunka ut och solen brännde ännu värre.
Efter ett tags målande kom jag på att man inte ska ha hudkräm och gå ut i solen jag har lärt mig av Matilda faktiskt ^^ hah så iaf jag sprang runt där i t-shirt och armarna blev rödare och rödare och varmare och varmare blev det.
Så tog jag och Erica en välförtjänt paus och då kom Märta förbi och prata lite och säger till mig: duu är du alldeles röd på armarna av solen? Jaa sa jag , hon ba :  DU har fått soleksem och det är inte bra kliar det? Jag :  Nej det bränner... Hon : okej det är verkligen inte att leka med gå hem och ta på dig en tröja. FUck tänker jag det blir ännu varmare då och min vattenflaska läckte så det tog slut fortfare än vanligt. Men envis som jag är fortsätter jag tils Erica tillslut säger : Dina armar ser verkligen jätte illa ut vi måste göra nått.
Så vi gick och hämtade Mickis svarta tjocktröja så den fick jag kränga på mig och använda resten av dagen.
Jag lovar jag höll på att svimma.
Iaf jag droppade massa färg i Ericas fina hår och det sög ju.
Så jag fick tvätta det med lacknafta sen.
Jag vetefan om det va så bra men jag får väl se hur det ser ut imorron.
Det var så hemskt att se Erica nere idag, när vi gick runt hennes hus, hon typ kröp in i buskarna på baksidan för att kunna inspektera och glodde rakt in i huset. Hon såg verkligen deppig ut... Jag fattar inte varför dom skulle flytta? Jag fattar inte varför vi alltid måste vara ledsna?

Jag älskar Denice Spång och saknar henne sjukt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0