Mickis

Vaknade av väckarklockan 07:00.
Solen såg ut att skina så jag gick upp och gjorde mig iordning men det såg ut att regna, så jag funderade på om jag skulle gå eller inte men jag gjorde det.
När jag kom fram blev jag hemskickad eftersom att det regnade och det gick inte att göra nått.
Så jag gick hem och tänkte att jag skulle ringa Mickis eftersom hon hade frågat om vi skulle göra nått idag.
Så jag skickade ett sms om att hon skulle ringa när hon vakna och jag gick och la mig igen, innan jag hann somna så ringde hon =O .
Och va skit pigg och jag trodde nästan inte att det var sant =P
Men förklaringen var att hon hade haft körlektion och var påväg hem.
Vi bestämde iaf att jag skulle åka till henne men först skulle vi sova ^^
Så nu sitter jag här och ska snart åka.

Life sucks in a ugly kind of way.

Kommentarer
Postat av: lolls

ring mig

2007-06-27 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0