Minnen <3

image2


Va lyckliga vi var då.

Vi var fria unga och dumma

Livet lekte i ettan, den bästa tiden.
We were heroes.



Take me to the roads were we used to walk on bumpy roads
Memories from a life escaping, when the dark is closing in
After storms have passed we see at last
There I see the guiding light, the stars we were born to be.
We were heroes
Some of you were angels in the sky, you spred your wings and flew
We climbed the mountains high
Take me to the streets were we used to walk, the dreams we sacrificed
Sticks and stones when angels talked, whispering sweet advice
Every night I sleep without you, becomes a foolish game a crying shame
We were heores


Danni, Patrik, Tusse-Liten, Sebbe <3 <3 <3 <3


Danni, du och jag höll på hela sommaren om att vi skulle åka till Gröna Lund, iår skulle vi till Schweiz... Ska vi ta Gröna Lund så blir det inte så dyrt? =P
Patrik vet du att det låter nästan som praktik? Jag hatar praktik! Jag och Patrik hade inte jätte kul i ettan på praktiken, det var kallt...
Tusse-Liten nu ska vi äntligen få flytta in i lägenheten, jag ska ta hand om dig nu ^^
Sebbe vi borde leka vår lek snart, jag äger fortfarande i den, vart tog våra tråkiga lektioner i ettan vägen nu i tvåan? Vi har fortfarande vår hemlighet ^^ Ingen ska få veta vad den lektionen handlade om.
Det är vår nu hjärterkung <3

Det var på den tiden favoritbyxorna var på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0