Seg

Jag och Elin sitter och spelar spel
Jag och erik spelade det förut och jag ägde honom.
Vad är Willy i Rädda Willy för djur?
Hur många dagar har november?
Idag har jag latat mig inte konstigt när Hanna väcker en 2 gånger samma natt och väcker en för att säga godnatt 6 på morgonen...
Jag och Elin  var på bio och såg Oceans 13 och den var faktiskt skitbra.
Och det bästa på hela besöket var inte alls när Elin skrämde mig och sa att Harry Potter trailern kanske inte visas vilket den gjorede :D
Okej det ägde men filmen var fakstikt jätte bra också.
Sen har jag inte gjort så mycket.

Jag har gjort om min profil, men bilden syns bara om msn klickar på "Jennifer" men inte när man går in på bloggens sida.
Jag vet att jag är ful på bilden.

Slut

Nu syns bilden tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0