Sjuk

Så idag vaknade jag och mådde typ illa.
Visste att jag borde äta så jag försökte göra frukost och kunde inte stå så jag hänge över diskbänken och tänkte jag måste öppna ytterdörren så jag gjorde det och började få kväljningar så jag andades sen gick jag in på toa och sen kräktes jag --'
Mamma tyckte att jag kunde stanna hemma så det gjorde jag.
Jag sov till halv 12 eftersom jag tänkte gå efter lunch så jag gick upp gjorde lite mat och så och kände mig hängig..
Så jag bestämde mig för att stanna hemma hela dagen och gick och la mig igen och sov till typ 4, titta på tv gick upp en stund sov igen och sen gick jag upp igen.
Så nu sitter jag här och har precis spelat spel med Mickis ^^
Och det är sjuktvarmt trots att jag bara har sov-t-shirt och det känns som om jag har feber... great.
Men iaf det är inte synd om mig.

Det är synd om DIG.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0