Sorg

I cryed myself to slepp last night.

Och helt plötsligt vakande jag och var skit förvånad över att jag överhuvudtaget lyckats somna...
Och mina stilla böner om att det skulle regna idag besvarades inte.
Det var soligt och fint så det va bara att klä sig och pallra sig iväg.
Ni skulle sett lyckan i Ericas hela ansikte  när hon fick reda på att hon skulle slippa den svarta färgen. =P
Så vi skulle måla gult rött och blått, jag menar det är dom snyggaste färgerna ^^ men det blir kladdigt...
Och jag HATAR gul målarfärg!
Och jag behöver gå på toa =P brb
Så jag och Linn planerar och spelar nått spel.

image1



Satt och grät med Hanna i telefonen idag när hon berätta allt =/ det var verkligen hemskt att höra =( Jag är så orolig , det är inte kul längre skärpning jag vill att du ska må bra älskade älskade du.


<3



Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0