Who's the liar?

So anyway, what's been up man how's your daughter?
Det här suger ju.
Imorse vaknade jag av väckarklockan och trodde att det var helg.
Vafan tänkte jag och stängde av väckarklockan... vaknade 07:32 och insåg att jag hade VÄLDIGT bråttomt.
Så jag sprang runt hann inte äta nån frukost och kom typ 1-2 minuter försent.
Kommer dit och javisst vi ska måla stolpar så off we go.
Så jag och Erica tog våra stegar och gick.
Har tiden gått segare än idag? Hon ville ju heller inte stå och måla under mig när jag står på stegen och målar eftersom det tog henne mycket hårborstande för att få bort färgen från igår så helt förstårligt.
Det ända som va lite jobbigt va att hon satt och chilla då medans jag måladeo ch när jag kom ner från stegen fick jag ju hjälpa henne att måla jag kunde ju inte bara sitta och glo, och det suger ju men men.
Intresangt? Jadu Erica jag vet inte...
Så iaf det började närma sig lunch och vi orkar verkligen inte längre så vi tänker vi tar två stolpar till segar oss så kan vi gå sen så Erica kollar på klockan och den är prick halv 12, när vi har målat klart hela stolpen är klockan 3 min över halv. Det tog oss 3 min att måla hela stolpen och fixa stegar och sånt och vi försökte slöa! Stella berätta om att det tog henne och Felicia 15-20 min att göra en =S Stella och Felicia är slöarna.
Så en stolpe till sen skulle vi ta en liten också och Erica ser jävligt sliten ut och mår piss så jag målade den stolpen sen gick vi tillbaka och Erica sprang till bussen.
Så då har den första biten av Erica och Jennifers sommarlov slutat. Vi ses på måndag igen ^^
Gick på lunch och när jag hade ätit upp en hel färdigrätt kännde jag mig fortfarande jätte hungrig jätte normalt eller inte?
Så jag åt nå himla chokladpudding vilket jag ska göra nu också så jag kommer snart.
Är jag dissarn?
Helvetes jävla skit jag hade skrivit massa mer så kom juag åt någon knapp och allt försvann, det handla typ om att jag och Stella och Emil målade och hade roligt på em och det regnade och jag och Denice pratade i telefon i 45 mi noch med Alexandra och Henrik nånting och hundar och att dom dissa och att Denice inte visste va hon skulle göra av mig .

FUCK!

Inatt låg jag uppe och prata med Lollo tills hennes mobil dog en bra förklaring till varför jag va så trött imorse... Men det var värt det <3

Denice och Alexandra är dissarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0