Skolan

Nu har skolan börjat påriktigt.
Var hos läkaren igår och fick massa medeciner...
Sen skjutsade mormor ner mig till Tystberga och så åt vi på Frasses ^^
Väl framme i Tystberga träffade jag Marielle och Michis så vi och Mickis åkte till skolan.
Virkestransport med Johan Victor Erik och Kryckan + två killar som är 86or och ska gå kursen nu =/
Men men det var lite segt i början sen gick vi ut i skogen och snitslade och alla fick typ med sig banden hem =P
Vi tappade bort oss i skogen ^^

Efter skolan åkte jag Linn Ida och Johan in till Nyköping =P
Det gick ju sådär att beställa på McDonalds... Det slutade med att jag hade en Bigmac stor pommesfrites stor cola dipsås och två cheesburgare... vadå fetto?
Jag och Mickis åt upp cheesburgarna senare och dom va inte hjätte fräscha direkt.
Vi var på  ÖB och Willys också men en platta cola va billigare på Willys än på ÖB =S
Sen åt vi kräftor hemma hos Johan.

Idag på lunchen kom Socker David och Lill-Erik och satt med oss...
Socker undrade om det gjorde nått att min födelsedagspresent inte var laglig i Sverige? =S Han ångrade sig sen och tyckte att det var en dålig idé.
Lill-Erik berättade glatt att han hade köpt min present igår =P sen kom det fram attt den var köpt på ÖB...
Sen berättade David stolt att han present kommer va den bästa oc h att jag kommer bli skitglad för den också inköpt på ÖB.
Sen la han till att jag dock var tvungen att ha humor för han hade gett Socker ett macarnoipaket i present...
Dom är speciella pojkar dom där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0