Dag 2

Lordag, lat dag med os invigning (som vi fortfarande inte sett klart an) och sen en trip till Chris (min kusin) och Lauras (Chris fru) laganhet...
Val dar tittade vi pa bilder ftan brollopet och lite presenter och sa.
Sen skulle vi spela wii men det va slut pa batterier.
Sa vi akte och at ltie mat sen fick vi skjuts hem igen.
Nar Carole och Michael (faster och farbror) akte till kyrkan gick vi till mina favorit-personer: Lola och Ruby (har du inte h;rt om dom blir jag VALDIGT forvanad, det ar iaf mina bebis-kusiner).
Satt dar och pratade och latsades sova.
Sen nar dom skulle sova pariktigt sa laste jag bedtime-story for dom och det va j;tte mysigt.
Och vi lyssnade pa regnet.
Sen gick jag ner och sa prata vi en stund till sen akte vi hem och at middag.

Idag
Seg dag med huvudvark som inte ville forsvinna.
Akte till Brehead och shoppade lite.
Sen segade med tv och pluggning, sen kom Chris och Laura sa vi forsokte hitta os kanal eftersom det va basket innan som va trakig.
Efter ett tag till hor man nagon som ropar: sweeeedes!
Och James (Chris tvilling-bror) kommer as-glad och borjar genast med hans trakiga skamt...
Senare middag, jatte matt.
Sen lite os-hojdpunkter fran massa ar.
Sen en halvdalig brollops-film..
strax efter det akte dom.
Men vi bestamde att hogsta prio for imorron och det som hela dagen ska planeras runt ar BATMAN

Sa godnatt alla forutom Rebecka (gick djurv;rd p; skolan och tog studenten i ar, tillsammans med Frasse.. hoppas ni vet vem det ar).
Batman imorgon.
Men nu ska jag och Rebecka prata istallet <3

Maste bara ga pa toa forst...

Kommentarer
Postat av: michis

Det var inte riktigt så jag menade :P

2008-08-11 @ 10:47:25
URL: http://michaelamercedes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nehe hur menade du da? :P

2008-08-11 @ 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0