Dagen med alla erkannandena

Som sagt Tobbes fodelsedag =)
HAn klarade teorin ocksa sa grattis till det ocksa =D

Vi gick till min kusin Kerry lite senare an tankt och det gick mycket samre att hitta dit den har gangen an nar vi gick dit forsta gangen (forra aret), men iaf vi hittade tillslut och Benjamin (min kusin) va glad och sprang runt =)
Han tyckte om haklappen jag hade kopt till hans lillebror Ethan ocksa (med Halge pa ^^)
Men iaf vi hann bara vara dar en halvtimme eftersom James (min kusin), 1 och en halv timme innan Batman skulle borja, fick for sig att beratta att vi skulle se den.
Sa iaf vi fick stressigt och panikit och fick saklart inga biljetter.
Men kul springtur och regnet va det basta =)
Det va sa javla varmt och dessutom sprang man och den sista biten borjade det regna och jag bara log =) harligt.
Men iaf slutsalt saklart sa vi tog en jatte lang promenad till en biograf och sag Mumien istallet =D
Sa kul for bade James och Klara hade sjunkit ner jatte langt i sina stolar vid slutet av filmen och jag satt helt normalt =P
Annars brukar jag sjunka ner ratt snabbt xD haha
Efter det annu en timmes promenad och jag borjade trottna rejalt.
Men det har iaf vart en ratt nyttig dag idag, har atit 3 mackor med ost pa bara =)
Och gatt lite mer an 2 timmars promenad .
Olen kompenserar val upp den nyttiga dagen sa den inte ar nyttig langre kom jag just pa...

Pa kvallen sa kom erkannandet fram iaf.
Men det va val pa tiden.
Nu vet du iaf.
Du vet allt egentligen.
Men iaf.
Sa ar det och jag kan inte gora natt at saken vad jag vet.
Och forlat.
Jag hade inte sonder Frasses traktor.




Du är oälskad baby, men ikväll får du kuk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Somebody knows everything<3

2008-08-12 @ 00:58:41
Postat av: Anonym

Yes you do, and you are the person I really want to talk about it with, acually.

So if you want to I will tell you everything <3.

Nytt ar nya mojligheter.

Nya chanser att ta.

I still love you and you know it. <3

Goodnight sweetheart

2008-08-12 @ 01:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0