Idag/Imorgon

22:00 lyfter planet till Skottland.
Och visst det ska bli kul, Klara är mer uppspelt än mig.
JAg venne jag känner bara att nej men man bryr sig verkligen inte om nått annat elelr bryr sig är fel ord men man skulle lika gärna kunna stanna hemma.
Faktiskt.
Idag pratade jag med Daniela iaf, det gick ju relativt bra iaf...
Men det kändes kul att prata med henne innan jag åkte iaf eftersom jag saknat henne =)
Och Michis flyttar snart.
Jag vill vara med Michis.
Jag vill vara med Rebecka, som jag bruakr sitta på natten och prata med men nu är du itne där längre?
Men bara du är glad så får du göra vad du vill =)
För jag vill inte att du ska vara ledsen för det förtjänar inte du, du förtjänar inte all skit.
Men iaf jag känner mig rätt opepp och jag kommer nog inte klara kurserna heller .
Och Linn, Lilla Linnen är bara 17 år.
Men iaf.
Håll tummarna för att Klara inte blir tagen i tullen.
Men nog om mig.
Så vad ska vi hitta på i höst?

Så några dagars pluggande bla med Kecka och sen så kan vi supa oss redlösa en dag innan vi börjar skolan också så blir det bra.

Godnatt.
Idag ska jag göra dig glad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får komma och hälsa på mig så ofta du vill, även i skolan! <3

2008-08-08 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0