19/2

Den här gången va det din tur att fylla år Simon.
Well Grattis.
Pratade med dig 2 gånger, andra gången rätt länge faktiskt :)
Blev lite glad.
Hela dagen utgjordes typ av att prata i fon ^^
Pratade med Malin ett bra tag också sen Hanna också.
Men iaf din födelsedag va det ja.
Du hade fått en dator men jag och Michis är fortfarande bäst.
Yes we are.
Du får väl dina presenter sen när du vill för du skulle ju gnälla övert men men.

Fyller Lillis år 20de förresten?
Jag litar inte på dig längre tydligen så jag vågar inte skriva till honom utifall att det är fel dag..


Jag orkar inte!
Grattis på alla förfan ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wohoo

2008-02-22 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0