För det är ingen vanlig dag för det är Fredriks födelsedag hurra hurra hurra

Grattis Fredrik!

Nu vaknade Michis ^^

Rätt trevlig avslutning på dagen.
Va på internatet med Michis Emmelie Sofi och Madde.
Jag och Sofi gjorde klart vårt uppdrag och det blev jätte bra =D
Jag Michis och Madde spelade biljard också och jag vann över Madde ^^
Satt i 4an ett bra tag och skämde ut oss.
Hampus höll på att fixa sitt huvud och det luktade gott.
Pratade med Josse i över en halvtimme och det va väldigt trevligt skönt att bara prata också ist för massa sms :)
Det bröts tyvärr tillslut för andra gången för att hennes mobil dog (först dog min). <3
Sen pratade jag med Malin också :) <3
Jag och Michis har legat och tjockat oss också och sen tittade vi på filmer på youtube och då somnade hon.

Ska sova nu med Michis.
Jag älskar dig.

Hoppas du blir glad Fredrik :)





Saknar sig sweetheart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0