fuck | Kollektivet

Så matcherna gick inge bra igår.
Nedslag ett.

Nedslag två.
Felix Eriksson.


Gah!

Jag ville bara skriva aaaaah.

Nu ska jag åka till Mickis och dra nått gamalt över mig.
Och fixa hennes bilder så dom kommer in på rätt år.

Hey I miss you det gör jag verkligen jag vill hitta på sjuka saker med dig igen.
Göra sakerna bara vi två gjorde.
Har så många bilder.
We were in this togheter.
Hush little baby don't say a word Jennifer's gonna buy you a Mockingbird.
And if you ask me to I'm gonna  give you the world
I'm gonna buy a diamond ring for you
I'll do anything for you to see you smile
And if that mockingbird don't sing and that ring don't shine
I'm gonna break that birdies neck


Slut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0