Grattis då

Så Fredriks födelsedag.
Gick till frukosten på morgonen med Michis såg att Fredrik satt i 12ans kök så jag stack in huvudet och skrek grattis på födelsedagen.
Problemet va bara det att min superhörsel svek mig somvanligt så jag trodde han sket i att svara så jag blev typ jätte arg och gick till köket bankade på rutan och såg assur ut ^^
På kvällen sen när jag pratade med Isak berättade han att jag tydligen hade skrikit SKIT I DET DÅ! och sopat igen dörren.
Fredrik hade tydligen trott att jag peka finger i fönstret men så elak hade jag tydligen inte vart ^^
Men iaf det löste sig efter en halvtimme och sen va alla glada igen ^^

Jag vet inte vem jag skämde ut mest under lunchen om det va mig själv eller Fredrik?
Jag såg ju åtminstonne glad ut ^^
Han drog inte på smilbanden en ända gång...
Kul hade vi iaf och Josefin sjöng genom telefonen vilket ingen hörde =P
Michis stack in huvudet och ropade hurra hurra iaf .
Isak hade tvingat upp mig på en stol så där uppe stod jag och svajade ett bra tag och mumlade sen sjöng vi iaf.
Isak ville fortsätta sjunga på fler verser men alla andra överröstade honom  så han fick sluta tillslut =P

Vi hade Gröntkort utbildning efter lunchen och jag hade bara dom fula foppatofflorna på mig (vilket var svinkallt) och jag hade glömt in pärm uppe i maskin och vi va nere i ladugården så jag fick traska framochtillbaka och jag kände att jag inte hade nån brådska alls och påvägen ner igen gick Fredrik ifatt mig så gick vi ner till stallet där han skulle vara resten av dan ^^
Det känns inte riktigt som om det var hans dag ? =P
Jag kom iaf tillbaka tillslut och vi hade Elin som lärare =D
Vi va ute i ladugården också och det va rätt kallt =/
Jag lånade Annikas jacka ^^
Vi hade tydligen prov också vilket jag hade totalt glömt bort.
Men jag får väl hoppas på att jag blev godkänd iaf.
Sen slutade vi tillslut och jag gick tillbaka till stallet med Ida.
Och tillslut efter mycket om och men och jag fryser hit och dit så åkte vi upp till 10an och Michis hämtade sina saker förutom att hon glömde hälften.
Jag duschade sen umgicks jag med dom i huset en stund och fick kebab i pitabröd ^^
Jag började hosta jätte mycket också =/
Vid 6 gick jag ner till 7an och hämtade Sofi så gick vi och hämta Fredriks fina tavla vi hade gjort åt honom som han skulle få i födelsedagspresent av oss =D
Fredriks tavla
Sen gick vi upp till 12an och det första Isak ropar när vi kommer in genom dörren (jag hade börjat bli riktigt sjuk så det lt sjukt när jag andades) va: vem fan va det där?? och så sa jag att det va jag Han ba: Du låter ju som Dart Wader! Tack? --' 
Fredrik fick sin tavla och den här gången såg han rätt glad ut :)
Den ända som va tjurig va Isak som tyckte att han hade blivit väldigt ful på bilden xD
Det är faktiskt väldigt svårt att rita små bilder med tjocka kritor (a)
Fredrik ficken ask chokladhjärtan också, och då började Mattias härja om att Fredrik hade diabetes och inte fick äta det och att han kunde få den ist så jag han och Isak satt och tjatade om att Fredrik skulle öppna den men det gjorde han inte =/ .
image11
Sen kom Monia =D
Hon är så himla roligt ^^
Fredrik mamma pappa moster och morbor va där och hade massa fika med sig ^^
Så vi satt och fikade och pratade med dom ett bra tag sen kom Magnus och hämtade oss =(
Så det va bara att snällt åka hem.

Men iaf hoppas han blev glad även fast det såg ut som om han hade velat ha en spade att gräva ner sig med i matsalen.

Grattis lille Barnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0