Hej

Jag skäms verkligen jätte mycket.
Va söt du är Sara tack <3
Dum i huvudet Facebook ville inte samarbeta när jag blev medlem.
Restultatet ? , Jo Det står att jag fyller år 22 Februari... Och att jag är född 1983 men det vet ju dom flesta att jag inte är...
Och nu har Sara och Laura vart jätte söta och skrivit till mig och jag skäms verkligen.
Det känns typ som "hej jag vill ha två födelsedagar så bäst att jag hittar på att jag fyller år TVÅ gånger"
Fuck.
Jag vill usch nej FÖRLÅT SARA om du ser det här.
Jag skäms för att jag inte svarade på ditt sms men jag har sparat det :)
okej det kanske också uppfattas som lite sjukt.

Jag är sjuk i huvudet och har inget liv köp ett åt mig Josefin.
Jag fick ett för 50 öre av henne som starkapital.
THANKS

Verkligen jätte NEJ!

På onsdag (typ) ska jag och Malin börja träna .
Det kommer bli jätte bra och det kommer sluta med att vi för 100kr xD

Imorgon sitter vi i Forden igen.
Jag har längtat det börjar bli tråkigt.

Sweetheart ta mig härifrån .

Kommentarer
Postat av: Manni

haha det kommer snarare sluta med att jennifer har en bruten rygg xD

2008-02-24 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0