Lektion

Torsdag igen.
Mats i 2 timmar och Alf resten av dagen de här dagarna suger.
Hatar Torsdagar!
Måndagar och Fredagar också nu när jag håller på att klaga --'
Speciellt den här Måndagen och Fredagen.
Usch jag är jätte trött både fysiskt och psykiskt.
Fick tillbaka ett läxförhör 9,5 av 27 --'
Sen fick jag tillbaka ett prov G- 25 av 70...
Fuck.
Straffarbete på Månadag med Isak.
Självklart ska vi vara ute i ladugården och ha roligt och va med Elin och göra massa viktiga saker och det missar jag. FAN FAN FAN
Bara för att jag ska arbeta med Isak.
Men jag hade missuppfattat det så vi ska vara i ladugården på Torsdagen. Så det va ju bra iaf
Jag måste sluta bråka.
Men Sofi har rätt, det har hon alltid, hon och Barnet är kloka .
Förutom när jag och Sofi är på Coop i Nyköping då spårar det alltid ur.
Måste gå och hämta min stjärtlapp också.

Fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0