Religon

Har precis haft religonsprov...
Det gick rätt bra, får nog G iaf =)
JAg funderade på att gå till Eddan en sväng nu för att få lite hjälp med mitt nationella jag ska ha senare..

John Deere kepsen ligger här.

Ahmen dura.

Grillningen va okej.
Det va inte räksallad det var skinksallad det va ju en miss...
Sen var det rätt trista människor där och massa läskiga människor överallt som bara stod ivägen hela tiden.
Men det blir inte bättre än vad man gör det så det va rätt trevligt :)
Mekarkvällen gick väl sådär, det va kul att åka bil med Emil och Hampus iaf ^^
VI åkte till Tystberga en sväng så skulle jag köpa bilvax åt Mickis.
Kom tillbaka med 148krs vaxet och Michis och jag började tjafsa så jag gav det till Fredrik men han hade missuppfattat allt vilket han förklarade senare på kvällen, men iaf Michis sprang och sen kastade Fredrik flaskan till Michis som blev knuffad av Victor så flaskan gick sönder och halva flaskan åkte ut på golvet. Så det sög ju...
Strax efter det åkte vi upp till grillningen vi hade tröttnat.

Trevlig kväll igår.
Jag och Sofi hade trevligt som fan =)
Det va länge sen vi umgicks så jag va glad :)
Sen sa jag godnatt till henne och Mimmi så satte jag mig för att kolla på tv med Mattias Mattson Pelle och Danne och Pundarn?
Danne gick och la sig sen gick jag och Matte upp till 12an också och tittade på film med Isak Fredrik och Emelie.
Filmen var lite konstig och Emelie jag Fredrik och Isak (Mattias hade gått och lagt sig) konstaterade att eftertexten gick åt fel håll. =P
Sen satt vi mest och pratade och flumade och Isak försökte slå bort de sista hjärncellerna han hade kvar i huvudet?
Emelie hade köpt en ny tröja också som luktade Rusta =P
Tillslut blev vi väl trötta och kom i sängs till typ 1-2 nånting....

Läste Malins blogg.. Blev ledsen faktiskt jag vill inte att hon ska må dåligt.
Vill ta hit henne och se om hon blir gladare av att vara här.
<3

Jag har John Deere kepsen nu.

Good morning sweetheart <3


Kommentarer
Postat av: Manni

Aww va snäll du är jennifer!

2008-02-16 @ 15:02:02
Postat av: manni

störigt att hela kommentarenrna inte kommer med! ja skrev massa ju :(

2008-02-16 @ 15:04:32
URL: http://mihowki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0