Fredag

Så klockan är 10 och jag är uppe ;O
Jag gissar på att du också är det Michis eller du kanske har somnat om... Hej iaf!
Och jag sitter på ett tåg påväg till Miniland... det är fan PISSTRÅKIGT!
Dessutom är det en tyst vagn så man vågar knappt andas, och man får egentligen inte ens ha mobiler påslagna men det har jag ändå ^^ dock på ljudlöst... Vilket gör att ingen får höra min nya fräcka smssignal, om jag nu hade haft en sån...
Iof skickar ingen sms heller just nu så dom hade inte fått höra att jag skulle döda dom ändå.
Hur som det är 2 ½ timme kvar, kuuul.
Sen ska jag gå av tåget och sätta mig på närmaste bänk, förmodligen en på perrongen i jätte rockiga Alvesta (not) och slå en pling till Michis och sitta och bubbla med henne tills förhoppningsvis någon vänlig själ kommer och möter mig/hämtar mig.
Blir det riktigt illa får jag väl ringa K-W och muta honom med lite jäger så kanske han pallrar sig in och hämtar mig, om han nu inte har hunnit åka hem.
Men sitter jag tillräckligt länge kanske Lars hinner komma in till Alvesta så kanske jag träffar honom.

Jag överlever nog det här!
Puss hej.

Förresten bussresan på en typ en halvtimme med byte någonstans där ingen vart blir nog väldigt spännande!
Önskar du inte att du vore mig ibland Michis ? ;)

Kommentarer
Postat av: Michis

Oja, varje dag!

2008-11-15 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0