Skövde

Idag har vi vart i Skövde, åkte imorse med ett skit tåg kom fram dit och möttes av gårdens ägare.
Åkte och fikade kollade runt på gården som va stor, men det va kallt och snöigt så det va ju inte världens bästa känsla men om man får på sig ordentliga kläder så blir det nog bra.
Sen hade dom ju en John Deere 7710 ;) haha så det är ju jätte pluspoäng.
Men så där vill jag börja joba nu ett halvår.
Men då måste du komma och hälsa på David för annars kommer jag inte överleva.
Och NEJ Hanna du får INTE komma och hälsa på om du inte berättar sanningen för din mamma...
Men iaf.
Sen skulle jag egentligen åkt ner till Småland till David men han rörde till det plus att vi åkte försent för att hinna med tåget så jag får åka ner senare i veckan om det är så.
Bara inte på måndag för då har Dala födelsedagskalas så man kan ju inte förstöra hans dag.
Funtar på att åka ner på onsdag kväll kanske? För då kan man ju stanna där tills fredag och åka in till Alvesta med dom som ska hem och så...
Ska fundera på saken och försöka hitta billiga biljetter.
Sen har jag funderat på om jag inte ska åka ner förns senare kanske?
För jag saknar det jätte mycket nu så jag vill ju åka ner så fort som möjligt men sen så kommer jag ju ändå få vänta jätte länge tills jag får träffa honom igen.
Och jag menar jag satt och grät på tåget hem.
Jag ska ta mig en funderare och se om någon har nån bra idé.
Tills vidare väntar jag på Kecka somvanligt.
Hjälp mig överleva det här också.
För jag gråter hela tiden nu.
Men det håller inte att åka ner stup i kvarten, alla andra kommer ju bli tokiga, plus att jag inte har råd.
Jag hatar det här och jag hatar att det är ett stort land ibland.
Usch jag vet inte vad jag ska göra just nu.
Titta på tv eller nått kanske...
Varför känner man sig så deppig för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0