Torsdag

Det va ett tag sen och mycket har hänt.
Men i korta drag så är jag mycket gladare just nu =)
Inte fullt ut men bättre än dom senaste dagarna och tidigare idag.
Så det blir mycket leende imorgon när jag äntligen ska få träffa Rebecka! <3
Så imorgon ska jag ha en glad (och kanske duktig dag) och luncha med henne och lite till.
Men hur som helst...
Nu försöker jag komma på nått bra sätt att planka också eftersom jag tydligen ska neråt i landet nästa vecka..
Någon som har något bra tips ? =P

Sen ville jag bara säga hej till Mia och Torkel också =(
Hoppas ni mår bra ^^
<3

Kommentarer
Postat av: Mia

HEJ HEJ! tokvinkar

Vi mår bara bra, eller vi försöker & kämpar ihop in till det sista. Torkel brukar viska i mitt öra att han saknar dig.

2008-11-12 @ 01:04:20
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0