Underbart är kort... Alldeles för kort.

Så då va man tillbaka till skiten igen.
Rebecka sa att det verkade som om jag hade haft det bra där borta?
(Där borta = Ryssby, Småland)
Och jo det har jag, nästan för bra?
Nej det kan man inte ha.
Men så bra att det inte skulle gjort mig nått om jag hade blivit kvar där föralltid.
Eller åtminstonne tills det va dags att åka hem till Ljungskile (se va snäll jag va och inte sa Uddevalla =P )
Antingen har det vart kaos eller väääldigt tyst och lugnt eller bara legat och asgarvat åt sjuka grejer.
Men det är tur David att du har full pejl på läget.
Mycket har man lärt sig också, eller man kom ihåg det i 2 sek men iaf... men nått va det mycket om träd av någon anledning.
Men men går man NV så får man väl va lite märklig.
"Man är i sin egen kategori om man kan daska någon i huvudet med buken"
Jag kan fortfarande inte se det farför mig att Kämpe kan göra det, men men.
Kalla promenader och ett jävla tjat på och om Dina, men hon är så söt ^^
Dala är inte alltid en vis man.

Ettan eller General det spelar ingen roll, man tar upp en näve och bakar till en boll, man känner sig så lycklig man känner sig så glad, så man lägger in en ettan och så sjunger man som jag: Snus boogie woogie!

Och nu va det dags att lägga in en ettan, puss sålänge så kanske jag berättar mer vad vi har gjort där nere om nån undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0