Host

10 frågor om dig;

fullständiga namn?
Jennifer Jane Anita Kelly
sminkar du dig? ibland
vad har du på dig just nu? Jeans linne och tröja
vilken årstid är bäst? Vinter
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? typ dom senaste
vad tycker du mest om hos dig själv? mitt lillfinger är lite gulligt ibland =P haha

vad är du bra på?
ja inte sjunga iaf =P haha
vem älskar du mest på denna jorden? Mina vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans

10 frågor om dina vänner;

vem vet allt om dig?
Sandra? Daniela?
vem är den roligaste av dina vänner? Lollo, Frasse okej de flesta är roliga ^^
är snyggast av dina vänner? Marielle såklart ^^
vem är mest partyprisse?
de flesta på skolan ? =P haha
vem är den du helst har filmkväll med?
Förhäxad-race med Linn ;) haha
vem saknar du? Lollo, Gabbi och Kecka bla
vem röker av dina vänner? som om jag skulle sätta mig och rabbla alla =P
du ska träffa en kille du tycker om, vem tar du med dig? Jag venne
vem av dina vänner är mest bröstfixerad?
Johan ? =P

10 frågor om din familj;

vem står dig närmst?
Jag venne ingen typ
vem är farligast i din familj? Den ynsgta
vem ser roligast ut i din familj? Pappa
vem är coolast? Ingen
har ni några djur? Nej
vem har du mest gemensamt med? Typ ingen förut typ Josefina...
vem står för underhållningen? de flesta
roligaste kvällen med familjemedlem? kväll? alla är ju så klena...

10 frågor om idag;

vad har du gjort idag?
Sovit LITE, setat vid datorn tittat på tv
har du varit glad idag? Japp
ar du varit ledsen idag?
Ja.
har du gjort något bra idag? Ja vaknat
har du slått någon idag? Nej
vad ska du göra nu? Ingen aning
har du gjort något dåligt idag? Ja

10 "senaste..";

du skrev på msn med?
Klara
du skrev sms till? K-W
du fick sms av? K-W
du fick ett samtal av? Mamma...
du ringde till? K-W
kyssen? Pony-Boy xD haha
kramen? Samma
komplimangen? samma
låten du lyssnade på? Ja det vet jag inte men som jag minns Rockstar med Nickelback
maten då åt? Typ en pyttebit av en pizza

10 "favorit..";

mat?
Tacos tror jag fast lasagnen va riktigt god faktiskt
kläder? Arbetskläder
godis? Choklad
person? Jag venne
musik? Allt möjligt
land? Sverige
plats? Skolan
kändis? Jag venne
serie? 7th heaven
film? Braveheart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0