Malin får jag kissa på dig? xD

Tre fjortistjejer sitter och pratar.
Tjej 1: IQ sten.
Tjej 2: IQ måne.
Tjej 3: IQ planet.
Tjej 2: IQ Uranus.
Tjej 1: IQ... Jag kan inga fler planeter nu.
Det är tyst en stund.
Tjej 1 (utbrister): Jag kissade på Malin häromdagen!
Tjej 3: Va? Usch!
Tjej 1: Jo, vi hade bundit fast oss i varandra. Så skrattade vi så mycket att vi ramlade ihop på golvet. Och då kissade jag på mig.

Jag har fortfarande inte slutat skratta sen jag hittade det och berättade för Kecka xD
Helt sjukt och det värsta är att det är sant =P

Kommentarer
Postat av: Manni

hahaha whaat? xD

2008-09-13 @ 00:17:10
URL: http://mihowki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja asså det va nåra som satt och prata om det xD helt sjukt ^^ haha

2008-09-13 @ 00:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0