Segdag

Idag känns som om det har varit en såndär onödig dag som man egentligen inte behövde gå upp och uppleva.
jag hade ställt väckerklockan för att åka och köpa present till min kusin som fyllt 18, men eftersom ingen kunde följa med och jag absolut inte hade nångon lust att åka och tappa bort mig själv så sket jag it och stannade hemma.
Desstuom så kan jag inte komma på nått bra som han skulle vilja ha?
Det finns liksom bara 3 saker som 18åriga killar vill ha och inget av det kan eller vill jag fixa.
Iaf och dåligt humör va jag på, men jag har iaf hängt upp massa kläder och lagt saker i tvättkorgen och lagt ner folks kläder i en påse som jag ska ta med när jag åker till skolan någon gång så dom kan få tillbaka dom.

Men iaf när jag va klar kändes det som om jag inte hade nått att göra eftersom jag inte vet vad jag ska göra av resten av rummet...
Känner mig helt nere idag,

Fast det blev bättre när Michis sa åt mig att gå till tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0