7 hemligheter om mig

1. Jag är rädd för speglar.
Tycker det är jätte obehagligt, det känns som om någon försöljer mig.
När jag var liten fick mamma täcka över en spegel vi hade i hallen varje natt så jag skulle kunna gå upp om jag ville.
När jag bodde i Skövde var det en stor helfigurspegel när man kom ner för trappen, hur obehagligt som helst!
En gång försökte Isas pappa skrämma mig med baksidan av hans iPhone, det fungerade inte. 

2. Jag älskar barn, jag har velat ha barn sen jag var 16 år typ. Vid det här laget hade jag kunnat ha 4 barn.
Nu har David barn, kul för honom. Verkligen.
Därav en av anledningarna till att jag blev så glad när Ruby och Lola föddes <3 Jag har väntat på dem så länge jag kan minnas.
Till skillnad från Kate blir jag glad när barnen vill ha hjälp med att knyta skor, skulle det hända dem något under matcher/cuper och de skulle behöva åka ambulans skulle jag åka med (om nu inte deras föräldrar är där).
Jag har även läskigt minne när det gäller folks syskon, barn jag har vart vikarie åt osv, minns vad de heter trots att det var ett år sen jag träffa dem sist.

3. Jag tycker Småländska är jätte snyggt, och blir nästan förolämpad när folk säger "Kossta Boda" ist för Kosta Boda, och mormor uttalas momo.

4. I tvåan när Simon hade blivit avstäng från internatet och jag hade jour i stallet så var jag jätte deprimerad.
Därför bestämde sig Lollo och Sara att pigga upp mig.
De kom inklampandes i mitt rum där jag hade ställt sängen mitt i rummet av skäl jag inte orkar dra nu och var utklädda till Hitler...
Jag tänkte lägga upp en bild här men jag vet inte om jag borde.
De klädde ut sig till "50 Cent" några gånger också, brun ögonskugga har det vart rykande åtgång på.

5. Jag hatar att vara ensam. Jag är så beroende av att inte vara ensam att jag tom bjöd med mig själv att se Vampyrer Suger med Louise och landslagsspelarn Hanna.

6. Jag mår ibland så dåligt att jag inte kan sova, tex när jag skulle ta studenten vaknade jag ofta av att jag grät och skrek, eftersom jag hade sådan panikångest över att sluta skolan. Så nej de överdriver inte i New Moon när Bella mår dåligt, jag förstår hur hon känner, det är hemskt att ha det sådär. Jag är rädd för att somna och måste trötta ut mig så mycket att jag somnar direkt.
Dessutom smaskar jag i sömnen.

7. Jag är beroende av Coca-Cola. Vilket kanske inte är en hemlighet?
Förut köpte jag 2-3 1,5 liters flaskor till måndag-fredag som jag drack, själv.
Och då drack vi ändå massa annat, som vi inte behöver gå in på här, under veckorna också. Ja jag drack det till frukost också om jag hann äta frukost, ibland om jag hade jätte mycket tid drack jag vitamin eller oboy. Går jag och fikar eller äter någonstans och ska dricka läsk kan jag nästan bli förbannad om det inte finns Coca-Cola, jag tycker inte ens att light/zero är särskilt gott men finns det det så tar jag det. Vatten kan ju vara farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0