Baby please come back!

Jag tror Louise har rätt om att jag skulle däcka efter idag.
Håkan kommer och hämtar mig 20 i 7, vi är framme vid Wheels prick klockan 07:00!
Först av alla, don't belive any lies from other people!
Vi fixar och grejar och jag fick köra den berömda Audin och ha nycklarna i min ficka halva dagen.
Hjoten kom över en timme efter oss andra!
Kul skit.
Jag och x (x för att jag inte vet vad han heter, ja pinsamt..) men vänta jag kollar på facebook....
Andre heter han och är målvakt.. pinsamt tjej.
Anywho så fixade vi och donade och gjorde allt jätte bra tyckte vi och var så stolta.
Tills alla vuxna börjar ordna om allt så inget ser ut som vi hade gjort det great.
Sen gör jag tråkiga saker sen så blev jag drickhämtare/hålla sällskap person.
Vi var awesome!
Sålde första pastasalladen (två sammalagt innan jag gick) och frukt.
Who's the bitch now huh?
Sen åkte jag vilket jag inte ville, Wheels är KUL.
Och sen när Wheels är slut blir det nya pjuck till Jennifer!
Vi panikåkte till kyrkan där min kusin konfirmerades och hann i tid!
Sen åkte vi hem till dem och satt där och åt och väntade och väntade.
Jag skulle gå och lägga mig och sova en stund men då blev datorn ledig.
Sen väntade vi lite till.
På vad kanske ni undrar?
Jo konfirmanden!
3-4 timmar efter hennes konfirmation var slut kom hon tillslut hem och vi åt lite till och lulla runt.
Han även måla om mina naglar.
Sen åkte jag och mormor hem och hon släppte av mig så jag kunde ta bussen till bion.
Vi såg Shrek 3D och ja jag powernapade under filmen en stund.
Men den var kul faktiskt :)
Men lite sorglig, så nu när jag träffar Felicia och Blenda imorgon kommer jag typ krama ihjäl dem.
Nu ska jag bara kolla lite saker sen sova!
Men who the hell cares?
Idag har jag lyckats träffa alla förutom en!
Bilderna står bredvid datorn så jag har inte gjort värsta grejen nu nej

Kommentarer
Postat av: Anonym

camfotarN

2010-08-22 @ 23:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0