Brev till Kate

Hejsan Kitte.
Här är brev från älsklings tränarN.
Vi har kul på våra matcher, ibland så trängs vi 10 stycken i bilen.
Vi bor aldrig i en barack med massa sängar, kan ni skicka mera pengar?
För det vore en god gärning, jag och Kate har spelat bort vartenda dugg på tärning?
Vi har roligt, vill jag lova! Fastän lite svårt att sova.
Pappan som brukar hämta oss, han vaknar inte han när han behöver nej.
Joanna tappa två framtänder hon skulle inte ens gå på händer, vi latja ej charader, och när morsan såg det fick hon inte spader.
Utiskogen finns baciller, men min kompis har ej piller, som han köpt ut av en ful typ och när man äter de blir man en jätte kul typ.
Ordföranden han har dragit, han blir aldrig vad han varit, för Polisen kom och tog hand om honom förra veckan när vi snodde bollar.
Uti skogen finns det rådjur och i backen finns det smådjur.
Och min bäste kompis Kitte hon tycker alltid bloggen är shit(e).
Oss ska dom operera, ja nu vet jag inge mera.
Kram och bajs och hjärtligt tack sen.
Men nu ska vi ut och krossa Spårvägen.


Kommentarer
Postat av: Kate

Vet inte riktigt vad du vill säga med bilden.... tack........

2010-08-24 @ 22:59:04
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0