Decisions Decisions

Har nu för några timmar sen kommit hem från den helvärda dagen i skolan.
"Uppropet" Var en kö med några människor som visade sina körkort och fick reda på att de kunde gå hem och att det var onödigt att de kom dit.
Kul för tjejerna som tagit ledigt från jobben.
Men jag klagar inte, det ända som var synd var ju att jag blev tvingad till att gå och ta det där förbannade fotot till passerkortet, men jag hade ju sminkat mig lite och såg förhoppningsvis rätt normal ut i ansitktet.
Nej Kate du får inte se.

Nu har jag iaf sett på 7th heaven, lite Ellen och ätit lunch.
Sen satt jag här en kort stund och kände mig jätte uttråkad, så jag gick in på rummet och då såg sängen väldigt lockande ut, men det kändes fel att gå och lägga sig för att sova, så jag bestämde mig för att testa min dvdspelare för första gången, fick den i julklapp tvåtusenåtta.
Men när jag gick ut i vardagsrummet för att hämta min nya Desperate box så såg jag att det var jätte soligt på baksidan.
Så jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska sola eller sova.
Men jag satt faktiskt ute ens stund.
Så jag går och testar dvdn nu.
Sen får vi se vad jag hittar på.
Måste kolla hur många som vill ha middag ikväll också.


Hoppas jag såg ut sådär på fotot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0