Det blåder idag

Jag kan inte säga S.

Jag är som sagt jätte trött och skulle stänga av datorn när jag såg att Kate skrivit.
Nu försöker jag övertala henne att gå ut och sola sen ska jag lägga mig och sova igen.
För jag orkar inte ringa till fler ställen som säger att de inte kan ta emot mitt samtal och ber mig återkomma nu.
Men det verkar som att jag kommer komma in på utbildningen, så det vore ju nice och inte nice på samma gång.
Men jag slipper nog (fingers krossed) slippa träna på lördag mornar 09:00, måste iof träna i lilla hallen men hellre det.
Ja det kan ju bli intressant det här.



Fast det blev det inte.
Men jag saknar fotbollen <3
Och damn va snygga matchställ vi hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0