Don't worry be happy

Positiva tankar.

Idag spelade Djurgården mot Bajspackarna.
Och vann.
Så jävla skönt!
Hoppas de blir hemskickade till superettan så kan Ljungskile komma tillbaka så är ordningen återställd.

Sen (jag vet att jag är efter men /care på er) så har Sävehof värvat Michael Apelgren!
Hur awesome är inte det att han är tillbaka från Granollers?
Typ jätte vad jag nu skulle skriva efter det.
Så nu ska jag försöka hitta någon som vill titta på handboll med mig och försöka se Sävehof spela :)

Sen i Januari är det VM, då blir det ännu svårare att få vänner eftersom man måste rätt långt bort.
Funderar nästan på att göra en resa med småtjejerna bara för att ha några at åka dit med.
(Nu kommer ingen någonsin läsa min blogg igen)

Min sista punkt (eller?...)
Har ni sett bilden på Oscar Carlén på expressens sportsida?
Ser ni vad jag har menat nu?
En där han ser ut att kämpa med att hoppa hoppsrep (de flesta ser roliga ut då) utan hår och en där han blir kramad av Andersson så man ser bara hans ryggtavla, men han har lite hår så det är tom bättre!
Men sen hoppsan så kommer det en bild på honom med små pliriga grisögon under någon match.
OJ!
Hår hoppsan hejsan.
Typ kan jag få flytta till Tyskland?
Nu måste jag sluta med sånt här.
Men jag vill fortfarande inte att han ska vara Calvin Klein modell.

Så lite gladare är vi :)

Nu väntar vi på att Kate ska visa någon bild som är snyggare än Mattias Andersson.
Hon kan typ visa en bild på Arrhenius så är biffen klar.

You know you wanted to

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0