En gång i tiden

Jag tror jag fortfarande minns första gången jag sa Kate och faktiskt pratade med henne. Det var i Västertorpshallen en helgmorgon. Jag satt och fyllde i matchprotokollet och två rader längre upp satt Kate och hennes föräldrar i all sin prakt. Av någon anledning fick jag för mig att fråga om Stephanie hette Westerlund också tror jag. Vet inte om jag bara behövde någon att prata med eller om jag faktiskt undrade något. Så jag vände mig om och stammade fram ett: Kate, heter Steffi också Westerlund? Kate: ja. Wow tänkte jag. Akta så inte Ben blir arg. Sen blev jag osäker på Steffis perssonnr. Det här var på tiden man behövde skriva mer än bara födelseår. Tyvärr visste inte Kate riktigt allt. Men hallå jag hade pratat med Kate. Jag hade (har) fruktansvärd respekt för Ben och där satt hon med sin mamma i all sin prakt och jag var ju bara någon dum unge som tog för mig. Men stolt var jag den dagen. Trots att jag förmodligen dog halvt av nervositet av att sitta i sekr. Med Ben. Nu längtar jag tillbaka. Jag skulle göra mycket att få tillbaka dagen då Ben och jag blev utskällda av Gnestas tränare. Thnks fr th mmrs vn thgh th wrn't s grt. <3

Kommentarer
Postat av: Kate

HAHAH åh, minnen <3

2010-08-14 @ 15:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0