Godnatt

Såg nyss på slutet av dagens Fångarna på Fortet, jag har ju lyckats missa de två första avsnitten.
Inte mycket hade ändrats sen man var liten, nya dvärgar, förmodligen nya tigrar och spindlar, och jag tror att hon som snurrar på tigerhvudet var ny också. Hon såg så platt ut.
Och sen är det någon som spelar Fader Farah (hur det nu än stavas)s son, har jag för mig att jag läst någonstans.
Hur som helst, det jag skulle komma till är att imorgon är det handboll vs fotboll!
Dags att visa vad handbollen går för.
Jag tvivlar inte, de kommer vinna.
Men först handbollsträning och möte!
Imorgon kan inte annat än bli bra :)


vs.


Hur kan folk ens tvivla?

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0