Huvudvärk + brännande ansikte är något alla borde få uppleva!

Som Kate märkte idag så är det en rätt fin brännskada jag har i ansiktet och armar/axlar, på benen känns det mer.
Nu har jag ganska nydligen vaknat från min nap, som inte hjälpte eftersom jag fortfarande har ont i huvudet.
Någon från Dagens nyheter ringde! Vilket party.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har så mycket att fundera på känns det som.
Så därför får ni en såndär rolig lista igen!

+ Jag vet fortfarande inte om jag kommer in på idrotsslärarutbildningen
+ Om jag inte kommer in måste jag välja typ 2 av mina 3 kurser jag kommit in på, problemet är bara att tacka nej dagen till Engelska för universitetsstudier var igår
+ Alltså vet jag ännu inte om jag kan träna resterande onsdagar av året
+ Jag har blivit erbjuden jobb men är inte säker på vad det innebär eller vilka som är arbetsgivarna eftersom de två som har frågat mig har kommit med helt olika historier, inte så konstigt kanske med tanke på att det är två gamla hippies.
+ Kate har en mormor som har en lillasyster som har en gård, som Kates snälla mamma föreslog att jag kunde hjälpa till på, hur bra som helst ellerhur? :D Förutom att den ligger i Strängnäs, vilket är det enda stället i Sörmland jag inte letar efter jobb på. Så nu vet jag inte hur jag ska göra.
+ Jag vet inte om jag har bestämt mig för min lila filofax (fattar inte varför jag funderar över det egentligen) så jag kan inte börja skriva saker i den
+ Jag kan inte komma på 7 hemligheter om mig

Så nu måste jag sätta mig och välja bland massa saker, vilket verkligen inte är min starka sida!


Typ så känns det, och jag förstår att Kate och Marie känner sådär också.

Btw tycker jag om hippiesarna.
Därför får ni bild på den jag tycker bäst om.

Kommentarer
Postat av: Kate

Sämst lista.

2010-08-23 @ 21:25:40
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera

2010-08-24 @ 16:42:00
Postat av: Kate

I soo did that

2010-08-24 @ 20:42:35
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0