If we die, we'll die togheter

Jag har egentligen inte tid att sitta här.
Ska packa upp min resväska, duscha och sen gå på promenad ända till Johannisgal(sgatan).
Så vilken motion jag kommer få idag.
Funderar på att ha kortbyxor på mig också så jag får lite färg.
Men tänk om de har ett såntdär modernt hus med AC så kommerj ag frysa ihjäl?
Eller så kanske det är jätte kallt när jag måste gå tillbaka.
Well PappaHåkan kanske skjutsar mig, mwhahaha.
Nej jag ska gå.
Möte låter fett viktigt.
Sen fick grannarna feta brevet till mig från Uppsala Universitet, hur viktigt låter inte det?
Infon va skit dålig --'
Åh jag gjorde en nyttig macka idag också.
Vart är världen påväg?



Hoppsan det där va inte alls meningen.
Men njut så länge det varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0