If you ever try to leave again I'm gonna tie you to this bed and set your house on fire

Mycket mostrar idag.

Har kollat läger hos Sanne idag och hon är fortfarande positiv och lever.
Så det är ju bra!
Dock kommer hon inte och slåss 3/10 vilket suger.
Sen försvann hon, som så många gånger förr.
Just när jag behövde någon som mest att prata med.
Varför? Jo för att MosterJenny ringde.
Hon rignde för att fråga om jag ville ha ett jobb och för att göra mig glad.
Det lyckades inte.
Nu är jag jätte deprimerad och ska inte äta några fler kakor... Trots att jag vill det.

Det var en ganska bra dag tills nu.

Jag har fått ett spel idag, Rummikub.
Så nu måste vi köra spelkväll snart igen!
Problemet är bara att det typ bara är jag och Louise som gillar våra spelkvällar, andra spelar för att vara snälla, vissa låtsas om att de har bättre saker för sig.

Anmälningsavgiften till Stockholm handboll Cup är betald så nu får vi hoppas på lottningen och sen får ni akta er.
Backa om ni vill det.


Och det kommer inte hända förns om två veckor.
Party.
Får hoppas på Simone i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0