Jag dricker hellre öl än slickar fitta

Jag ska gästblogga hos storbloggarN Kate senare idag, vet bara inte vad jag ska skriva om.
Jag skulle ju kunna fråga om förslag men ingen som läser den här bloggen kommenterar ju någonsin så det skulle ju inte göra någon skillnad.
Skulle kunna skriva om mitt första ordentliga samtal med Kate, men det har jag ju redan skrivit om här.
Vad jag än skriver om så vill Kate skriva /care, men hon är snäll så hon gör inte det.
Jag kan berätta vad jag gjort, lägga in lite fina bilder och så.
Så får det bli.
Sen får ni tycka va ni vill.

Jag håller annars på att gå igenom musik och sånt på datorn och tar bort dubletter och felande låtar.
Rätt intressant, har ju senaste tiden bara lyssnat på Louises spellista på Spottify så det var kul att höra få saker som "Jag dricker hellre öl än slickar fitta" från Dricker hellre öl, därav rubriken, "Brännvin och öl och vin och Whisky" Brännvin, öl vin och whisky - Eddie Meduza.

Ni har sån tur att ni får youtubeklipp också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0