Jouren

Började dagen med att hjälpa mormor med lite grejer för att sen åka till Kate.
Där bjöd hon mig på en utsökt måltid!
Med LITE shoppande, hon försökte få mig att köpa en ormskinns almanacka...
Sen gick vi hem till Kate och hämta hennes busskort för att åka en station med spårvagnen och så köpte jag efterrätt.
Väl där så hade nog alla glott på oss någon gång under kvällen, we were the center of attention.
Jag försökte berätta en jätte seriös grej om ett jätte fint familjefoto som finns hemma hos Hjortenbos (det är typ taget när Ola föddes).
Här kommer det roliga in, bara för att jag sa att jag trodde att det var vid hans födsel och inte var säker bara för att jag endast minns att Simon och 2 till barn var med på bilden.
Då garvar Kate så mycket att hon gråter att man bara för henne kvida Ola och utbytt.
Hon fick för sig att de hyrt in två ungar som fick låtsas vara Simons småbröder bara för att Adam och Ola inte kunde närvara på photoday.
Det var hur som helst urkul.
Sen eftersom David faktiskt fått en liten dotter som heter, well let's just say att Jouren kommer bli glada.
Så blev det väldigt mycket prat och skämt om det.
Som om någon känner sig sugen p

To be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0