Kul liv

1. Hur gammal är du om fem år? 25 don't remind me

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Håkan, Hjortenbo, Peder, Hyllan och Åsa. What a party! Simon räknas väl lite också

3. Hur lång är du? 167 typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Accepted för andra gången

5. Vem ringde du senast? Mamma tror jag

6. Vem ringde dig senast? Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Ska du bojkotta fb nu? /Kate

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? idag

11. Vilken ögonfärg har du? Samma som Lola ffs!

12. När vaknade du i dag? 12:28 sista gången

13. Vilken är din favoritjulsång? The little drummer boy och Who could imagine a king när Leyla sjunger den

14. Vilken är din favoritplats? Trosa, Ökna,

15. Vilken plats föredrar du minst? Newton

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Speglar

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Något Håkan sa, men annars igår med Kate

19. Hur stor är din säng? 130 tror jag eller nått sånt, stor iaf

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast med kläder men ibland utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 8

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm, Gnesta, Tystberga(NYköping), Trosa

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor eller skor

26. Är du social? Jobbigt social

27. Vilken är din favoritglass? Vet inte, ar inte så sugen

28. Vilken är din favoritefterrätt? Choclate eclairs/profitorolles, tur att man bara får tag på det i utlandet

29. Tycker du om kinamat?  Nej mina ögon blir så konstiga

30. Tycker du om kaffe? Om det inte finns något annat och jag MÅSTE dricka

31. Vad dricker du till frukost? Coca-Cola, ibland Oboy eller te

32. Sover du på någon särskild sida? Mage

33. Kan du spela poker? Jag fick sitta och vad fan gjorde jag.. jo jag satt nog på facebook vid en tvskärm, inte så kul som det låter

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja

35. Är du en beroendemänniska? Japp

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja min gamla lärare Anita

37. Vill du ha barn? Ja men snart är det försent

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Trollmål,

39. Har du någonsin åkt ambulans? Några gånger, rätt länge sen sist dock.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Jag kan inte ens minnas sist jag badade ordentligt

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat

42. Äger du dyrbara smycken? Some

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ellen DeGeneres

44. Kan du rulla med tungan? Ja cool tjej

45. Vem är den roligaste människan du känner? Lovisa Carlsson

46. Sover du med gosedjur? Ja de är fastkilade mellan sängen och väggen

47. Vad har du för ringsignal? B.Y.O.B

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En fotoram och mössan

50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? Ja

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej men det kommer snart

53. Vilken var den senaste boken du läste? Läste ut? oj jag vet inte, men läste utan att läsa ut var The Subtle Knife fast egentligen var det The big book of cardgames faktiskt

54. Läser du någon dagstidning? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Traktor Power, fast den kommer iof inte ut varje vecka

56. Dansar du i bilen? Ofta

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bandit antar jag eftersom det var i Audin

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Håkan tror jag

59. När var du i kyrkan senast? Nästa lördag kanske?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Cecilia Caiman, trots att jag aldrig hade henne, och Camilla såklart

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 veckor typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0