Medans Kitte mojsar med min facebook

David Jude säg att du inte gått och blivit pappa?
Jag blev väldigt förvånad iaf.

Hur som helst tänk på annat...
Lalalala Jag får hjälp av Bella att hitta en kamera till Kajsa i konfirmationspresent.
Sen imorgon ska jag hjälpa mormor med något bord sen åka till Kate och så ska vi äta, sen ska jag kanske köpa en filofax mm. okej jag kan inte få bort tankarna.
Jag ska ringa och kolla när det var jag ska opereras också, smart tjej som skriver upp det.
Sen är jag arg på Polisen för de ska träna tisdag onsdag och torsdag så jag kommer inte kunna träffa Louise.
Just great.
Tack.
Snart drar hennes matcher igån iaf, tack för det.
Livet får lite mening igen.

åh Kate är inne oroväckande länge på min facebook.


When you were young

Ja den lille i kilten är samma som bebisen i gungrejen på första bilden.
Och jag visste redan då att jag skulle älska dig mer än livet.

Jag vill tillbaka till det roliga vi hade 2008.
Jag vill tillbaka till det året och göra allting rätt.
Jag vill tillbaka till då det var du och jag.

Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.
Och nu börjar jag gråta så nu signar jag ut slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0