Midnattsloppet

Nu har jag äntligen varit på mitt första midnattslopp :D
Blev inte riktigt som vi tänkt oss, men det var sjukt roligt iaf!
Och så träffade vi Louise och Hanna, vilket ledde till värsta kramkalaset!.
Och snart någon dag kommer Louise hit och så ska vi titta på film, eller okej typ prata sönder varandra och inte göra det vi tänkt och somna.
Ben var super duktig!
Så duktig att vi missade honom och att han blödde.
Sen såg jag Mia, Adam och Ola men pga av trängseln märkte de inte oss trots att jag pickade på Adam (fint ord).
Nu är jag så trött och svettig och har så ont i ryggen att jag skulle duschat om jag hade tyckt det var skönt.
Men det orkar jag inte.
Så godnatt och hoppas att jag fått massor av bra mail från föräldrar imorgon!



Time flies, but I think I feel the same.
Och nu ska du börja skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0