Party

Fredagskvällen var lyckad.
Förutom tacosen, vi hade sallad, misstänksam krämfräsch och avocado.
Tack för osten och köttfärsen, och bröden förståss! Skulle inte vara tacos utan er.
Två filmer hann vi med, Stick it och Green Street Huligans.
Jag har saknat den filmen, Green Street Huligans är en av de bästa filmerna som någonsin gjorts!

Över till allvarligare saker så såg jag i min mors filofax att jag kanske ska opereras 8 September KANSKE.
Kul.
Mamma hade glömt att säga det.
Inte för att det gjorde mig något klokare eftersom jag inte vet när eller var eller hur.
Men den som lever får se!
Fast ni behöver inte se operationen sen, jag ska inte tvinga er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0