Pengar kommer in som fan just nu

Ekenbilderna visade sig var mer awesome än jag trodde!
Jag sov och åt lite tårta, vilket jag ska äta lite mer av nu, sen duscha och mer efter sol.
Vissa brände sig ju idag!
Och inte fan var det 92orna som det kom 1 av.
Pinsamt.
HANNA SKA SPELA I LANDSLAGET FÖRRESTEN!! :D
Och jag är awesome som kände det på mig.
Kul som fan.
Och jag har nog fått ett jobb också.
Ett som skulle passa jätte bra också eftersom man inte får tjäna förmycket när man får studiebidrag.
Så nu hoppas jag bara att jag kommer in på utbildningen, får bra schema så jag kan träna kl 16:00 på onsdagar och att jag klarar av jobbet.
Det är ingen som bryr sig om jag skriver här eller inte ändå så det gör inget att inlägget var tråkigt.
Alla tittar upp i himmelen förutom Adam som är så lång att han kan titta rakt fram
Det var några bilder iaf.
Kommentarer om vad bilderna föreställer och vad som händer är överflödiga, alla vet att vi är näst bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0