Smart tjej

Särholmen stod på schemat idag, även IKEA precis som för Linn och Erik.
IKEA hann vi aldrig till.
Vi skulle köpa ett kort åt Oden som vi ska fira nu snart, och batterier.
Vi köpte ett kort, massa kläder och lite annat. Och ja batteriet också.
Själv blev det en jeansjacka! Tyckte det var dags efter alla år utan, så nu har jag det och den ska invigas idag.
Sen köpte jag mina första par InterSport strumpor :D
GLAD tjej.
Dock var de vita och jag fick leta i en kvar efter rätt storlek, men jag hann hitta två par innan det var vår tur i kassan.
Stella som turligt nog jobbar på Intersport ska leta efter flera par åt mig.
Det är iof otur att hon jobbar där också för man fastnar alltid en stund hos henne vare sig man vill eller inte.

Men nu har vi bråttom in till Gamla Stan.


Grattis på 20års dagen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0