Tagga till!

Imorgon (idag) börjar äntligen träningarna igen!
Märkligt nog är jag mindre taggad nu än efter jullovet.
Anywho, back to reality och inte bara leka och tro att allt fixar sig.
Så imorgon hittar ni inte mig och Kate i fiket från kl 15 tills träningen börjar 16.
Sen efter träningen ska vi ha föräldramöte, som vi hoppas blir bättre än de senaste två.
Det är mycket jag ska komma ihåg att ta med mig också.
Men det borde gå.
Jag vill skriva men har inget vettigt att dela med mig av, som vanligt.


Önskar att det fortfarnade kunde vara normalt att gå in i ens kök och det såg ut såhär <3
Och ja såklart det står DRÄNG på Dannes tröja.

Fuck this I'm going to Hogwarts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0