This is how we do

Vi skulle ju komma i tid till resturangen, och det skulle vi ha gjort om de inte hade ändrat tiden utan att vi visste.
När vi är nere vid tunnelbanan i Mälarhöjden ringer Josabeth och frågar om jag fått pappas meddelande, och det hade jag ju inte.
Inte för att jag frågade sen men jag antar att de ändrat tiden för jag fick tills svars: Jaha ja men du är ju snart här, vi väntar.
KUL.
Men jag var inte arg så länge för vi hade jätte trevligt :)
Men jag har inte vart med om löjligare rätter, det är mer värt med en negerboll för 12 kr.
Men det var rätt gott och jag blev mätt.
Fick dock aldrig reda på om det fanns vanligt cohkladmousse där, ekorrkyparen var lite virrig.

Hursomhelst alla är trötta, vad var det för konstigt i luften idag?

Godnatt


Det var ju inte direkt så att man såg ut så efter maten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0