Tumme sidan

Idag skulle jag vara lite smart och åka och lämna bla bollar i hallen i vårt förråd så jag skulle slippa börja släpa saker när träningarna drar igång.
När vi kommer fram är det totalt dött i hallen och dörrarna är låsta, så det var bara att packa in sakerna i bilen igen och åka och skämmas.
Åkte till mormor och tittade på filofaxen och hämtade tvätt och la in en tvätt.
Sen åkte vi och hämta Louise, vilket påminner mig om att jag är skyldig mamma 40 kr.
Hur som helst.
Jag och Louise lagade mat, åt och tittade på en film, sen gick vi och köpte tårta och spelade spel efter att tittat klart på filmen!
Första gången jag ser klart på den.
Sen ska vi spela spelet med Kate någon gång, vilket är bra för då kan hon förklara reglerna för oss.
Jag och Louise ska gifta oss också.
Bara så ni vet.
Men nu har jag fått order av henne att sova -.-
Juste!
Min dator har gått sönder så därför blir det inga nya bilder.
She knows she's the sunshine of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0