uppdaterarN

Glömde att säga att Louise är bantarN...
Hon åt EN bit tårta.
Jag åt två.
Nu ska jag ta en till.
Förresten så prata jag om att jag tyckte att Hanna ska till landslaget, let's hope att det blir så.
Det vore så kul.
Jag fick två jätte fina armband av Lollo också :)
Så jag tog kort på dem och testade camen på mac datorn.
Den är bara lite irriterande den här datorn, men camen var helt okej.
Okej inte världens bästa bild, men ni har sett värre bilderp å mig!
Nu ska jag äta tårta dricka cola se lite mer på tv sen hoppas på att sova!
Pappa-Håkan hämtar mig 06:40 imorgon bitti!
Tumme sidan på det.
Juste jag måste bestämma vad jag ska ha på mig på konfirmationen imorgon också...
Det är en jävligt bra fråga.

Kommentarer
Postat av: NepLannaEndab

ubrania dla dzieci

2012-09-05 @ 09:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0