Upprop

Imorgon är det upprop och registrering.
I 5 timmar.
Jag kom på idag att man kanske ska äta lunch eller ha rast.
Jag ville kräkas då.
Och det hela blir inte bättre av att Kate gjorde mig nervös och tyckte jag skulle ha KLÄNNING på mig.
Jag tänkte ha gummistövlar... Men det kunde man tydligen bara ha om det regna.
Så ja inte vet jag vad jag ska ha på mig iaf.
Dessutom flagnar jag som en galning i pannan nu och är fortfarande röd.
Så jag måste sminka mig rätt rejält imorgon, men tänk om det flagar så mycket att sminket flagas bort typ.
Åh.
Jag ska försöka sova nu iaf.

Ni får en bild som gör så jag tänker på nått bättre.

Tusse-Liten kommer hit imorgon :)
Får tänka på det så blir allt bra.
Nästan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0